Algemene Voorwaarden


1. Definities

In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:

  • Dienstverlener: deboekhoudpartner.nl, gevestigd te [Adresgegevens invullen], bereikbaar via e-mail: info@deboekhoudpartner.nl.
  • Opdrachtgever: iedere natuurlijke of rechtspersoon die gebruik maakt van de diensten van de Dienstverlener.
  • Diensten: alle door de Dienstverlener aangeboden diensten op het gebied van boekhouding en aanverwante financiële dienstverlening, zoals omschreven op de website deboekhoudpartner.nl.

2. Toepasselijkheid

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, overeenkomsten en leveringen van diensten door de Dienstverlener.
  2. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen.

3. Diensten en Uitvoering

  1. De Dienstverlener zal de overeengekomen diensten naar beste inzicht en vermogen uitvoeren conform de toepasselijke wet- en regelgeving.
  2. Het is de verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever om tijdig alle benodigde en juiste gegevens aan te leveren. De Dienstverlener kan niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten of vertragingen als gevolg van onjuiste of te late informatieverstrekking door de Opdrachtgever.

4. Offertes en Overeenkomsten

  1. Alle offertes zijn vrijblijvend en geldig gedurende 30 dagen, tenzij anders aangegeven.
  2. Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Opdrachtgever de offerte schriftelijk (of per e-mail) aanvaardt of wanneer de Dienstverlener met de uitvoering van de opdracht is begonnen.

5. Prijzen en Betaling

  1. Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.
  2. Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
  3. Bij niet tijdige betaling is de Opdrachtgever van rechtswege in verzuim en is de Dienstverlener gerechtigd wettelijke rente en incassokosten in rekening te brengen.

6. Aansprakelijkheid

  1. De Dienstverlener is niet aansprakelijk voor indirecte schade, gevolgschade, gederfde winst of schade als gevolg van bedrijfsstagnatie.
  2. Indien de Dienstverlener aansprakelijk mocht zijn voor schade, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot maximaal het bedrag dat in het desbetreffende geval onder de aansprakelijkheidsverzekering wordt uitgekeerd.
  3. De aansprakelijkheid van de Dienstverlener is in alle gevallen beperkt tot het totaalbedrag van de overeenkomst, tenzij sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid.

7. Geheimhouding

Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van de overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen.


8. Overmacht

  1. In geval van overmacht is de Dienstverlener gerechtigd de uitvoering van de overeenkomst op te schorten of de overeenkomst te ontbinden.
  2. Onder overmacht wordt verstaan elke van de wil onafhankelijke omstandigheid, waardoor de nakoming van de verplichtingen tijdelijk of blijvend wordt verhinderd.

9. Wijziging van de Algemene Voorwaarden

De Dienstverlener behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden te wijzigen. De gewijzigde voorwaarden zijn van toepassing op alle nieuwe overeenkomsten en, na schriftelijke mededeling, op bestaande overeenkomsten, voor zover dit niet nadelig is voor de Opdrachtgever.


10. Toepasselijk Recht en Geschillen

Op deze overeenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Geschillen voortvloeiende uit of verband houdende met de overeenkomst zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar de Dienstverlener is gevestigd.

Neem vandaag nog contact met ons op.

Wilt u uw financiën op orde krijgen en uw winst maximaliseren? Neem dan vandaag nog contact met ons op.